Wij nodigen u uit… ALV

Op woensdag 28 april staat er Algemene Leden Vergadering op de planning. Deze zal wederom online plaatsvinden. We willen jullie informeren over ‘ Hoe we als Hellas de Coronaperiode doorkomen’ én de laatste stand van zaken over ‘de Strip’.

Samen zijn we de vereniging en afgelopen jaar hebben we elkaar niet kunnen ontmoeten op of naast het veld en/of in de clubtent. Tijdens de ALV geven we jullie een inkijk wat Corona voor invloed heeft op onze vereniging.

Ook gaan we kijken naar de toekomst, met een presentatie over de ‘De Strip’. De Strip omvat het totaalproject van de nieuwbouw.

Ben jij benieuwd hoe het nieuwbouwcomplex er aan de Laan van Poot uit zou kunnen komen te zien en wat de laatste stand van zaken is? Sluit dan aan bij de ALV!

Meld je aan voor de ALV via hellas@handbal.nl. We zien jullie graag op 28 april

Megasportcomplex van 16.000 vierkante meter moet verrijzen in de Vogelwijk: ‘Revolutionair idee’
De 3e online pubquiz komt eraan!