Zaterdag hebben we met volle teugen genoten van het Feest der Kampioenen

De mini’s, D’tjes en C’tjes hebben tijdens deze dag heel hard getraind onder leiding van veel van onze enthousiaste leden en een paar oud leden. Bij deze bedanken wij Sarah, Denise, Manon, Celine, Angelique, Nienke, Sanne, Daan, Jeffrey, Mark, Alan, Yassine, Wessel en Quinton voor het geven van deze leuke trainingen en wij hopen jullie natuurlijk in de toekomst vaker te zien bij dit soort dagen!

Na de trainingen konden we genieten van een wedstrijd tussen een team bestaande uit speelsters van de Damesselectie tegen een team van oud Dames 1 speelsters en hetzelfde bij de heren.

Erg leuk om veel van onze oude kanjers weer eens aan het werk te zien en ik hoop ook dat we jullie in de nabije toekomst vaker mogen begroeten op de club. Zoals jullie weten hebben wij veel enthousiaste jeugdleden die later ook graag in Dames 1 of Heren 1 willen spelen en in die ontwikkeling kunnen wij alle handjes en inzet goed gebruiken als club!

Tussen de wedstrijden in werden de teams die dit seizoen kampioen geworden zijn gehuldigd door onze voorzitter en mochten zij hun kampioensfoto aan de muur hangen. Aan het einde met z’n allen op de foto en ook deze prijkt inmiddels op alle social media. Geweldig om zoveel kampioenen op de club te hebben!

De dag werd afgesloten met een leuk feestje waarmee we bijna op het einde van het seizoen gekomen zijn. Komend weekend nog allemaal naar het Kersentoernooi en dan genieten van een korte handbalvakantie!

Alle vrijwilligers die zich tijdens deze dag uitgesloofd hebben onwijs bedankt! Ik denk dat iedereen die op Hellas geweest is een fanatastische middag, avond of dag gehad heeft dankzij jullie inzet!

Groetjes,

Joris Witjens