KERSENTOERNOOI 2013!

Zondag 7 juli is het weer tijd voor het traditionele Hellas kersentoernooi!

Het kersentoernooi is een echt familie toernooi, waar sportiviteit en veéél gezelligheid hand in hand samen gaan.

We starten zondag 7 juli om 12.15 uur en naar verwachting zullen rond 16.00 uur de laatste wedstrijden gespeeld gaan worden. Dit is natuurlijk wel mede afhankelijk van het aantal teams wat mee doet!

Let op!

De jeugd van de Mini’s tot en met de C-Jeugd wordt ingedeeld in gemengde teams!

Dus mochten er kids niet mee doen 7 juli, dan horen we dat graag via: kersentoernooi@tiscali.nl.

Alle oudere jeugdleden en verder families, vrienden en alles wat daarbij hoort, kunnen een team vormen en zich inschrijven via kersentoernooi@tiscali.nl. Nb. om tegemoet te komen aan de te maken kosten, vragen we per team een bijdrage van 10 euro (dit geldt niet voor de gemengde jeugdteams) .

Tot zondag 7 juli!

De Kersentoernooi organisatie

Zaterdag hebben we met volle teugen genoten van het Feest der Kampioenen
Sabien gaat naar Costa Rica!