Activiteiten komend weekend

Zaterdag staat er aan de Laan van Poot weer een dubbel op het programma: de heren A om 19 uur en daarna HS1 om 21 uur. Vorige week in Waalwijk leverde deze combinatie van wedstrijden twee overwinningen op, daar gaan we deze week weer voor. HS1 treedt aan tegen het reserveteam van Aalsmeer. Gelet op de stand zou een overwinning verwacht mogen worden maar de uitwedstrijd is destijds door de heren met twee punten verschil verloren. Aalsmeer is dus een niet te onderschatten tegenstander en het kan daarom weer een mooie wedstrijd worden. Maar eerst om 19 uur de heren A aanmoedigen, die spelen tegen Rapiditas.

DS1 speelt zaterdag om 20.45 uur tegen United in Breda. Vorige week een lekkere wedstrijd gespeeld tegen MIC en makkelijk gewonnen waardoor de dames zich in de middenmoot genesteld hebben. Winst op United zou betekenen dat de dames die ploeg voorbij gaan in de stand: dat zou heel fijn zijn. De dubbel nodigt natuurlijk uit tot in Den Haag blijven maar Breda is niet zo ver en ook de dames hebben uw steun hard nodig!

Na afloop is het hoe dan ook feest want om 22 uur begint de XMAS Karaoke! Maar eerst handballen en liefst allemaal de punten pakken!

Haagse handbalploeg stap dichter bij nacompetitie Bene-league
Hellas blijft rustig en wint topper tegen Tachos