Activiteiten 4/5 februari

Op zaterdag speelt HS1 thuis tegen Aristos. Dit seizoen lijken de resultaten van de wedstrijden van onze heren aardig te voorspellen: van lager geklasseerde ploegen wordt in de regel gewonnen en tegen ploegen die hoger in de ranglijst staan redden onze heren het op dit moment nog niet. Afgaande op de stand zouden de heren de punten dus in Den Haag moeten kunnen houden. We gaan het zien! De wedstrijd begint om 20.00 uur.

Voor DS1 staat er een belangrijke wedstrijd op het programma: de dames spelen tegen Bentelo. Beide ploegen hebben 12 punten dus winst is belangrijk en eigenlijk ook noodzakelijk. De wedstrijd begint om 19.30 uur in  Gaanderen. Dat is niet naast de deur maar enthousiaste supporters kunnen rekenen op een comfortabele busreis en hopelijk op een leuke wedstrijd met als resultaat twee punten in de knip.

Veel succes allemaal!

Stichting Sporthal Hellas