Activiteiten 28/29 januari

Net als vorige week speelt dames 1 komend weekend thuis en heren 1 uit. Voor de dames staat zaterdag de wedstrijd tegen Gemini op het programma. Met het mooie resultaat van vorige week hebben de dames hopelijk wat zelfvertrouwen opgedaan zodat ze deze wedstrijd met een goed gevoel in gaan. Net als vorig weekend wordt de jonge groep van DS1 aangevuld met wat meer ervaren speelsters. We hopen dat deze combinatie weer twee punten op gaat leveren. De wedstrijd begint om 20.00 uur.

Ook de wedstrijd van HS1 begint om 20.00 uur, tegen HARO in Rotterdam. Vorige week konden de heren koploper E&O lang bijhouden maar moesten zij uiteindelijk toch het hoofd buigen. Zaterdag tegen de nummer 12 van de eredivisie; de heren zijn het aan hun stand verplicht om te winnen dus we hopen dat dat ook zal gaan gebeuren.

Veel succes allemaal!

Activiteiten 4/5 februari