Activiteiten komend weekend

Zaterdagavond geen thuiswedstrijden aan de Laan van Poot: HS1 speelt om 19.15 uur in en tegen Arnhem. De heren hebben de doordeweekse wedstrijd tegen Venlo met bij vlagen goed spel (en een ontketende Pepijn) gewonnen. Dat geeft moed! Arnhem doet het dit seizoen goed, dus de heren zullen zaterdag wel alles uit de kast moeten halen voor een goed resultaat.

Om 20.45 uur speelt DS1 tegen United in Breda. Vorige week was PSV net wat te sterk maar de dames waren absoluut niet kansloos. Alle reden dus om de wedstrijd van zaterdag met vertrouwen tegemoet te zien.

Zowel op zaterdag als zondag valt er natuurlijk aan de Laan van Poot wel te genieten van de wedstrijden op het veld en op zondag begint in de hal bovendien de competitie voor HS2: om 13.30 uur spelen de heren tegen Cometas.

Heel veel succes allemaal!

Hellas: jeugdopleiding brengen naar oude niveau
Bart Uijtdebroek leidt handbalkeepers op voor de topclubs