Activiteiten komend weekend

De eerste dubbel staat voor de deur: zaterdag speelt DS1 om 19 uur tegen Bentelo. De dames hebben vorig weekend fraai van Gemini gewonnen maar waren dinsdag in de wedstrijd tegen Hercules nog niet helemaal bekomen van die inspanning. Gauw vergeten die wedstrijd en zaterdag lekker fris aan de slag tegen Bentelo dat tot nu toe 1 puntje meer heeft verzameld dan onze dames. Bij winst kunnen we ze dus mooi voorbij steken: de dames gaan ervoor!

Om 21 uur speelt HS1 tegen Haro. De heren zijn er na de lastige wedstrijd vorige week tegen E&O vast op gebrand om er zaterdag iets moois van te maken. Spannend hoeft het wat ons betreft niet te worden; gewoon lekker spelen en aan het eind twee punten in de wacht slepen!

Veel succes allemaal!

PEPIJN MICHIELSEN (HELLAS): ‘TEGEN HARO ALTIJD EXTRA BELADEN’
Hercules neemt revanche en kegelt Hellas uit de beker