Activiteiten komend weekend

Komend weekend alweer een dubbel aan de Laan van Poot! De vorige dubbel ligt nog vers in het geheugen: zowel de dames als de heren wonnen en we hadden mooi 4 punten in de knip. Vorige week wonnen beide teams ook hun uitwedstrijden dus we zijn in de winning mood: mooi!

Voorafgaand aan de wedstrijden op zaterdagavond is er van 16.00-18.00 uur een clinic: altijd leuk om even te komen kijken. Daarna een snackje in de clubtent en na de koffie openen de dames de avond om 19.00 uur met de wedstrijd tegen Targos Bevo. Afgaande op de stand na 7 wedstrijden kan het een spannende strijd worden, maar gelet op de vorm waarin de dames verkeren hopen we gewoon op 2 punten.

De heren spelen om 21.00 uur tegen OCI-Lions2 dat op dit moment de tweede plek bezet. Ook de heren weten de afgelopen weken weer wat winnen is en het is zonde om die mooie reeks te onderbreken. De heren spelen hun beste wedstrijden vaak tegen de betere tegenstanders dus wat dat betreft zit het zaterdag wel goed.

Inmiddels spelen alle teams weer lekker binnen en dat betekent dat er het hele weekend genoeg te zien is in de hal. Kom dus gerust gezellig kijken!

Veel succes allemaal!

Pim van Starrenburg: "tegen Lions wil ik er beslist bij zijn"
Wisselend succes Hellas en Hercules