Activiteiten komend weekend

Komend weekend speelt HS1 op zondag, om 15.00 uur in sporthal de Bloemhof tegen Aalsmeer 2. Tegen Tachos zijn zaterdag de eerste punten binnen gehaald. Net als de week ervoor tegen Houten hadden de heren zaterdag in de wedstrijd tegen Tachos moeite om op gang te komen maar gelukkig was de inhaalrace deze keer op tijd ingezet. Zondag zou het best iets minder spannend mogen. Aalsmeer 2 heeft de eerste twee wedstrijden met klein verschil verloren en wacht dus nog op de eerste punten. Die gunnen we ze best maar niet komende zondag. Laten we hopen dat het zondag bij onze heren gelijk vanaf het begin goed loopt.

Zaterdagavond dus geen wedstrijd aan de Laan van Poot maar er wordt die avond wel gespeeld: de heren A speelt zaterdag om 19.00 uur in en tegen Volendam.

De rest van de teams speelt nog op het veld, zowel op zaterdag als op zondag. Het wordt mooi weer dus als Volendam of Aalsmeer te ver weg lijkt is de Laan van Poot een goede optie.

Veel succes allemaal!

Activiteiten komend weekend