Activiteiten komend weekend

Zaterdag de eerste competitiewedstrijd van DS1 dit seizoen en dat levert gelijk de eerste dubbel op!

Om 19.00 uur spelen onze dames tegen het reserveteam van de landskampioen, VOC2. Het is niet alleen de eerste wedstrijd van het seizoen maar ook de eerste wedstrijd in de tweede divisie. We zijn benieuwd hoe de dames het er af gaan brengen!

Om 21.00 uur staat de wedstrijd van HS1 tegen ARBO Rotterdam Handbal op het programma. De heren zijn nog een beetje aarzelend begonnen dit seizoen. Zaterdag de kans om er van het begin af aan te staan en een fijne wedstrijd aan het publiek voor te schotelen.

Op zondag ook drie wedstrijden in de zaal: de heren A spelen om 11.50 uur tegen Aalsmeer. Aansluitend beginnen ook HS2 en 3 aan hun competitie: om 13.30 uur speelt HS2 tegen Berdos1 en HS3 treedt om 15.00 uur aan tegen Witte Ster/Tachos1.

Verder zijn er natuurlijk zowel op zaterdag als op zondag ook op het veld mooie wedstrijden te zien. Alle reden dus om een bezoekje te brengen aan de Laan van Poot!

Nieuwe doelman Paul Vis blinkt uit bij Hellas
Activiteiten komend weekend