Activiteiten komend weekend

Komend weekend op zaterdagavond geen wedstrijden aan de Laan van Poot. DS1 moet naar Beek om daar de strijd aan te binden met BFC. De wedstrijd begint om 19.00 uur in sporthal De Haamen. Het is een endje rijden maar er gaat gelukkig een bus. We hebben in de wedstrijd tegen VOC de eerste helft kunnen zien hoe goed en attractief de dames kunnen spelen, terwijl in de tweede helft duidelijk werd dat ze een steuntje in de rug kunnen gebruiken om dat goede spel de hele wedstrijd vol te houden. Alle reden dus om mee te gaan naar Beek! Dames, veel succes: zaterdag de vorm van de eerste helft ook na rust nog even vasthouden en dan spelen jullie vast een heerlijke wedstrijd in Beek!

Bij HS1 liep het zaterdag tegen ARBO op rolletjes. Het zou heel mooi zijn als de heren die vorm deze week vast kunnen houden want ze treffen zaterdag in Arnhem een sterke tegenstander. DFS Arnhem staat nog ongeslagen bovenaan en hopelijk zijn ze die ongeslagen status na zaterdag kwijt. De wedstrijd begint om 20.45 uur in Sporthal Elderveld. Niet te combineren met de dames natuurlijk dus de enthousiaste supporter moet kiezen.

Er gebeurt het weekend natuurlijk wel het nodige aan de Laan van Poot. De jeugd is nog voornamelijk op het veld te bewonderen maar de DCJ, DBJ en HBJ komen vanaf dit weekend weer lekker binnen in actie. Ze zijn zondag in onze eigen hal te bewonderen, vanaf 12.45 uur.

Heel veel succes allemaal!

Knappe winst koelbloedig Hellas
Nieuwe doelman Paul Vis blinkt uit bij Hellas