Activiteiten komend weekend

Zaterdag is er weer een dubbel aan de Laan van Poot, een bijzondere. Om 19.00 uur treedt DS1 aan tegen de dames van Westlandia. Een belangrijke wedstrijd want het is de bedoeling dat onze dames, na de verloren wedstrijden tegen de twee koplopers, nu weer wat punten gaan pakken. Hopelijk lukt dat zaterdag tegen Westlandia dat een plaats lager op de ranglijst staat. Belangrijk dus voor onze dames, en de aanwezigheid van publiek is zeer gewenst.

Daarna speelt, om 20.45 uur, HS2 tegen HV Eemland. HS2 staat een beetje onderin de middenmoot en de tegenstander van zaterdag staat daar net iets boven, Bij winst doen onze heren dan ook goede zaken. Na de dames dus even een drankje in de clubtent en dan snel weer terug de hal in om de heren aan te moedigen!

HS1 speelt zaterdag in Beek tegen BFC. Na het verlies vorige week is het belangrijk dat de heren nu geen punten meer morsen, dus alles uit de kast daar in Beek. De wedstrijd begint om 20.45 uur.  Beek is een flink end rijden maar gelukkig gaat er een bus. Even een mailtje naar Remco (handbal@remies.nl) en je weet hoe laat er verzameld wordt.

Veel succes allemaal!

Bericht van het bestuur: benoemingen ALV
De slag verloren, maar niet de oorlog