Afscheid Jan Alma – Zaterdag 29 oktober

Helaas hebben wij afscheid moeten nemen van Jan Alma. Afgelopen 9 oktober is hij overleden. Wij willen jullie uitnodigen om op zaterdag 29 oktober met elkaar stil te staan bij het verlies van Jan Alma. Hij heeft ontzettend veel voor onze vereniging, maar ook voor de hele handbalsport betekend. Wij zouden het fijn vinden om met degene die veel voor hem hebben betekend samen te komen.

Wij nodigen jullie graag uit om 18.45 in de clubtent aan de Laan van Poot. Hier is ruimte om met elkaar te zijn en zullen er een aantal mensen spreken. Om 20u speelt Hellas Heren 1 een wedstrijd tegen Houten. Jullie krijgen uiteraard gratis entree voor deze wedstrijd en we nodigen jullie graag uit om hen vanaf de Jan Alma Tribune aan te moedigen. Voorafgaand aan de wedstrijd zullen we een minuut stilte houden.

We hebben geprobeerd om zoveel mogelijk mensen te adresseren, maar helaas niet van iedereen een mailadres of telefoonnummer achterhalen. Jullie zijn vrij om meer (oud)leden uit te nodigen.

Graag horen we of u komt, zodat we hier rekening mee kunnen houden, door te mailen naar hellas@handbal.nl.

Met vriendelijke groet,
Het Bestuur

HELLAS MAAKT INDRUK MET KNAPPE OVERWINNING OP HOUTEN
Maak kennis met onze vertrouwenscontactpersonen