Door werkzaamheden is de Hellas hal NIET beschikbaar voor haar gebruikers -gewijzigde data

L.S.,

In een eerder bericht heeft het bestuur van de stichting sporthal Hellas je geïnformeerd over de facelift van de sportvloer van de sporthal.

De in die eerdere berichtgeving genoemde data zijn aangepast omdat er geen rekening was gehouden met de Haagse Schoolsport Olympiade.

Voor de Haagse Hogeschool was dit een heel groot probleem en dit is dankzij de bereidwilligheid en inzet van onze hoofdaannemer Descol gelukkig opgelost.

De hieronder genoemde data zijn definitief, er is geen mogelijkheid meer om deze verder aan te passen.

De faceliftbehandeling wordt uitgevoerd door de firma Descol sportvloeren in de periode 20 juni – 11 juli 2014:

• week 25: 20 juni, uitvoering werkzaamheden JEKA Service vloervoorzieningen;
    • in deze week gebruikt de Haagse Hogeschool de sporthal tot en met donderdag 19 juni;
    • HV Hellas kan de sporthal tot en met woensdagavond 18 juni gebruiken, op donderdagavond wordt de sporthal voorbereid voor de facelift.

• week 26: 23 – 27 juni, uitvoering werkzaamheden JEKA Service vloervoorzieningen & Descol;
  • week 27: 30 juni – 4 juli, uitvoering werkzaamheden Descol, nieuwe toplaag met belijningen;
  • week 28: 7 – 11 juli, deze week is gereserveerd voor het geval de werkzaamheden uitlopen.

In deze drie weken is de sporthal NIET BESCHIKBAAR voor de gebruikers.

Voor vragen kun je bij ondergetekende terecht.

Met vriendelijke groet, Boudewijn

Boudewijn Hendriks