HELLAS NAAR RUIME OVERWINNING

Hellas begon niet scherp aan het duel met Watersley R+D Handbal en kwam binnen vier minuten op een 1-4 achterstand. Bij 5-8 ging het wat beter draaien bij de thuisclub en met collectief handbal werd het via 13-13 bij de rust 17-14. Hellas kreeg de Limburgse schutters beter onder controle en ook aanvallend leverde de tactiek van coach Richard Rijkensrendement op. De uiteindelijk ruime 38-26 overwinning kwam daarna dan ook geen moment meer in gevaar.

In de tweede helft kregen de talentvolle jeugdspelers de nodige speeltijd. Vooral Nick Lichtenhahn kon rekenen op complimenten vanwege zijn schotkeuzes, passes en het vrijspelen van zijn ploeggenoten.

Opnieuw speelde ook Thomas Beltman een uitstekende wedstrijd, zowel aanvallend als verdedigend. Hij kon na 9 doelpunten in 35 minuten graag plaatsmaken voor Bryan van der Zwan uit de B-jeugd.

Verder was coach Rijkens lovend over Luke Naylor, die als opbouwer en snelle hoekspeler 6x scoorde. Michael Pronk en Vito Kloots waren met 5 treffers ook productief.

HELLAS VERSLIKT ZICH
HELLAS VERDIENT MEER