HELLAS NEEMT AFSCHEID VAN FRED MICHIELSEN, NICO STET ZET EINDSPURT IN

Het bestuur van Hellas heeft besloten om, gezien de tegenvallende resultaten, met onmiddellijke ingang afscheid te nemen van Fred Michielsen, hoofdtrainer van de damesselectie. De inspiratie die nodig is voor handhaving in de eredivisie is uit de ploeg. Gekozen is om de laatste wedstrijden de dames te inspireren door een ervaren Hellas-trainer die de groep iets extra kan geven om een goede eindspurt in te zetten. Nico Stet is bereid gevonden deze taak op zich te nemen, met Bas Agterberg als zijn assistent-trainer. Henk Baggerman zal, naast Dion Sillen, aan het begeleidingsteam worden tegevoegd.

Hellas bedankt Fred voor alle inspanningen en wenst hem veel succes in zijn verdere trainersloopbaan. Tevens wensen wij Nico en de dames heel veel succes toe in de komende wedstrijden.

Het bestuur,

Anneke, Jacqueline, Peter, Bernadette, René en Frits