In memoriam Els Withoos

12 maart 1938 – 19 augustus 2023

Afgelopen weekend heeft ons het verdrietige nieuws bereikt dat Els Withoos op 19 augustus is overleden.

Els was een graag geziene vrouw op Hellas. Ze was er dan ook regelmatig om  bijvoorbeeld haar man aan te moedigen, voor feestjes en niet te missen, de kaarttoernooien. Jarenlang heeft Els de copij van het krantje verzorgd en de redactie onderdak verleend totdat het clubhuis klaar was. Tevens heeft zij in de exploitatiecommisie gezeten en leveranciers ontvangen bij Hellas. Haar man, Henk Withoos, heeft in de jaren ’60 veldhandbal gespeeld en later als fysiotherapeut op de bank gezeten bij de dames- en herenselecties. Els was een warme en gastvrije vrouw die, als er door de selecties werd verzameld op het Papaverhof, hen graag voorzag van eten en drinken.

Naast hun eigen kinderen Mariët, Dorien en Henk gingen ook de kleinkinderen (haast vanzelfsprekend) handballen. Robin Dittmar en Bik Withoos spelen nog steeds in het blauw wit.

Wij wensen de hele familie sterkte om dit verlies een plek te geven.

OVERZICHT REGIO DEN HAAG/WESTLAND
Handbalfamilie tovert bakkerij om tot lunchroom: ‘De traditie van toen en de smaak van nu’