Jack van Straaten Stagiair bij Hellas!

Jack van Straaten, speler van de herenselectie, gaat dit seizoen een stageopdracht doen bij Hellas. Voor zijn opleiding Sport&Bewegen zal hij de technische staf van de HBJ/HCJ gaan assisteren. Hij zal op de maandag- en woensdagtraining aanwezig zijn om zich, samen met Kevin Hendriks, vooral te richten op onze HCJ jongens.

Jack van Straaten

Lars Schmidt, de hoofdtrainer van de HBJ/HCJ groep, kan zich hierdoor meer focussen op de HBJ en met de organisatorische en pedagogische ondersteuning van Chung See erbij, hebben we zo weer een mooie begeleidingsgroep staan voor onze jonge talentjes!

Jack kwam een aantal jaar geleden via Gemini, waar hij het handballen leerde, bij Hellas terecht. “Ik wilde graag een stapje hogerop en alles uit mezelf halen. Dat kan bij Hellas waar we intensief trainen met een heel leuke, jonge en fanatieke groep en ik ben blij dat ik de overstap heb gemaakt. Nu kan ik bovendien ook mijn stage doen bij Hellas, wat helemaal gaaf is. Zo doe ik ook wat leuks terug voor de club!”

Behalve assisteren bij trainingen en coaching, zal Jack ook aan de slag gaan met het organiseren van activiteiten voor de jeugd. Dit doet hij samen met Joris Witjens, die jeugdsportcoördinator is bij onze club. In totaal zal hij in samenwerking met Joris, 3 activiteiten helpen organiseren, waarvan hij bij de laatste van de 3, toch vooral zelfstandig aan de slag zal gaan.

“Het is zo leuk om die jonge handballertjes aan de slag te zien en extra activiteiten organiseren voor ze geeft veel voldoening. Ik ga dan ook mijn best doen om samen met Joris en de vrijwilligers binnen de club leuke dingen te organiseren om onze jeugd extra te stimuleren!”

Wij wensen Jack heel veel plezier en succes tijdens zijn ongetwijfeld leerzame stage!

Doe je een sportieve opleiding en heb je ook een stageopdracht die je wellicht binnen Hellas zou kunnen en willen invullen? Neem dan contact op met Joris Witjens, 06-83791630

HELLAS LAAT TEGEN V&L UITGELEZEN KANS LIGGEN
Van de Voorzitter - 29 september 2013