Kersentoernooi, doe jij ook mee?

Wat is het kersentoernooi?
Het kersentoernooi is hét Hellas handbaltoernooi voor jong en oud. Iedereen kan meedoen! Heb je een fanatieke vriendengroep? Een gezellige familie? Enthousiaste groep ouders van een jeugdteam? Of lijkt het je leuk om met een groepje te handballen, dan is dit jouw kans! Ook al heb je helemaal niets met handbal, jij kan meedoen! Wil je een impressie van afgelopen jaar? Bekijk hier de foto’s!

Moet je hiervoor kunnen handballen?
Dat is natuurlijk niet nodig!  Hoewel het wel een voordeel geeft om met hét kersenkampioenschap naar huis te gaan 😉

Hoe gaat het in zijn werk?
Op zondag 25 juni wordt het Hellas terrein omgetoverd tot een gaaf toernooiterrein. Tijdens het toernooi zijn er 3 poules. De ‘volwassen’poule (16+), de jeugdpoule (9+) en een poule voor de jongste jeugd (6+). Iedereen is welkom, nodig je hele familie uit! Broers, zussen, ooms, tantes, laat iedereen kennis maken met de sport!

Schrijf een team in: Verzamel een fanatieke én gezellige groep die mee wil doen aan dit onvergetelijke toernooi.
Schrijf je individueel in: Geen team? Maar wil je wel meedoen? Schrijf je dan gewoon in! Met alle losse inschrijvingen maken we gelijkwaardige teams.

Uiteraard maken we er altijd samen een mega gezellige dag van. Tijdens het toernooi schijnt op een opmerkelijke manier, altijd de zon, zijn er kersen in overvloed, is er natuurlijk een springkussen, een poffertjeskraam en nog veel meer! Een gezellige dag voor jong & oud! En als grote prijs, wint de winnaar een mooie toernooibeker én een bakje kersen! Dit wil je niet missen! Doe jij ook mee met een team?

De inschrijfkosten voor het toernooi is €2,50 per persoon of €15,- per team.

Wil Budding Sponsorloop

Tijdens het kersentoernooi is er altijd een intermezzo. Dé Wil Budding sponsorloop. Wil Budding is de sponsorloop een aantal jaren geleden gestart om geld binnen te halen voor de jeugdopleiding. Wil is al jarenlang een actieve vrijwilliger binnen onze vereniging. Iedereen kent haar. De voormalig eerste team speelster is nog altijd actief in de barcommissie.

Het is de bedoeling dat er zoveel mogelijk deelnemers meedoen. Een half uur op de Sintelbaan zoveel mogelijk rondjes rennen. Alle jeugd doet mee, maar ook jij kan meerennen! Opgeven is niet nodig, kom gewoon naar Hellas 🙂 Als je niet loopt dan ben je toch hard nodig om iedereen aan te moedigen. Zo maken we er één groot (hardloop)feest van waar de jeugd én senioren samen aan mee kunnen doen!

Barbecue

We sluiten de dag gezellig af met een BBQ! Jij blijft toch ook nog even gezellig eten met jouw team? De kosten hiervoor zijn €20 voor volwassen en €12,50 voor kinderen. Dit is inclusief 1 drankje!

Schrijf jouw team hier in! (volwassen en jeugd)

Schrijf je hier individueel in (jeugd en ouders)!

Schrijf je hier in voor de BBQ!

REGIOCLUBS DEN HAAG/WESTLAND OP RAPPORT
Hellas wint, wordt tweede in de eredivisie, en neemt afscheid