Nieuwe maatregelen per zaterdag 13 november

Zoals zojuist is aangekondigd, zijn er vanaf zaterdag 13 november 18:00 nieuwe maatregelen getroffen, ook voor de sport.

Er mag gelukkig nog wel lekker gehandbald worden, maar er is helaas komende weken geen publiek meer toegestaan bij de wedstrijden en trainingen. Kom jij iemand brengen voor een wedstrijd? Dan is de kantine geopend tot 20:00 en kun je daar wachten.

De nieuwe regels:

1. Er is geen publiek toegestaan bij de wedstrijden en trainingen
2. De kantine is open tot 20:00 (QR-code is verplicht)

We hopen op jullie begrip en gaan er vanuit dat we met elkaar deze regels kunnen naleven.

Op bezoek bij Hellas

Indien je als vereniging een wedstrijd bij ons komt spelen dan mogen er (naast spelersgroep en staf) maximaal 6 rij-ouders de wedstrijd in de hal bezoeken.

Bij aankomst melden deze bezoekers zich bij de corona-coordinator die bij de hal aanwezig is. Ze mogen dan na de CoronCheck de zaal als groep betreden.  Na afloop vragen wij je om de zaal direct weer te verlaten, zodat de volgende groep naar binnen kan. Bij het bezoeken van de hal vragen we je om je zoveel mogelijk aan de basisregels (zie hieronder) te houden.

Basisregels voor iedereen

• Testen bij klachten: blijf thuis en laat je testen bij de GGD. Ook als je al gevaccineerd bent.
  • Bij een positieve test: blijf thuis en vermijd contact met anderen, ook als zij gevaccineerd zijn.
  • 1,5 meter is een veilige afstand. Bescherm jezelf en anderen.
  • Schud geen handen.
  • Was vaak en goed je handen.
  • Hoest en nies in je elleboog.

Blijf gezond,
– Het bestuur van HV Hellas