21 oktober – OKTOBERFEST!

🍻JAWOHL LIEBE LEUTE!🍻

Het is eindlich wieder zover! Vrijdag 21 oktober 2022 wordt het bij Hellas weer één groot bierfestijn. Wij zijn klaar voor OKTOBERFEST; jullie ook? Lange tafels, Bierpullen, Lederhosen, Broodjes Bratwursten en de leukste hitjes. Dit mag je niet missen!

JETZT GEHT’S LOS!!!

🗓Datum: Vrijdag 21 oktober 2022
🕘Tijd: 20.30 – 00.00 uur
📍Locatie: Hv Hellas Clubtent, Laan van Poot 353A in Den Haag
Let op! 18+

Schrijf je nu snel in.

Er zijn verschillende soorten toegangstickets:

– Single Ticket: Maakt het jouw niet uit met wie je aan tafel zit? Koop dan je eigen ticket.

– 1/2 Table Ticket: Met dit ticket reserveer je een halve tafel voor 4 personen. Dit ticket is €5,- goedkoper dan 4 Single Tickets.

– Table Ticket: Met dit ticket heb je in totaal met 8 mensen een eigen tafel. Dit ticket is ruim €15,- goedkoper dan 8 Single Tickets.

Op de dag zelf kan je jouw BIER-STRIPPENKAART kopen. Met deze strippenkaart krijg je één halve liter GRATIZ! Supertoll!

Dress-code: Lederhosen und Dirndl 👗

Schrijf je hier in voor het Oktoberfest!

Privacy-note: De gegevens die je hebt invult, worden alleen gebruikt door Hv Hellas voor het verwerken van je reservering voor het desbetreffende evenement. Na het evenement worden je gegevens verwijderd.

HELLAS-SCHUTTER MARTIJN POOT HAALT ZIJN GRAM TEGEN OUDE CLUB
HELLAS MAAKT INDRUK TEGEN ONZUIVER QUINTUS