Overlijdensbericht – Hein Vrolijk, een echte Helleen

Helaas hebben wij bericht ontvangen dat op 25 juni 2020 Hein(z) Vrolijk overleden. Hij is 83 jaar geworden. Hellas wenst de nabestaanden veel sterkte toe.

De oudere Hellenen kennen Hein ongetwijfeld, Niek Wissink heeft dan ook een mooie tekst over Hein geschreven.

Hein was o.a. lange tijd terreinknecht op de Laan van Poot. Elke zaterdag en/of zondag hadden we wel een barbecue bij Hellas (hij heeft voor Hellas de stenen barbecue gemaakt). Met een grote groep Hellenen gingen we vrijwel elk weekend ergens eten, o.a. met Maja van Kapel, Joke Ruisch, Sandra Reinders, Ingrid van Nieuwpoort, Aad van Aken, Kees Wittekoek, Niek Wissink enz. en uiteraard Hein. Hein was er altijd bij. Altijd veel plezier en een saamhorigheid die nooit meer terugkomt.

Hein was altijd vrolijk en wat hebben we veel met elkaar gelachen. Hij heeft bij Hellas veel gedaan, kalken van de velden en een reeks andere dingen. Nadat hij verhuisd was hadden we alleen via de post contact. Toen hij 75 jaar werd ben ik op zijn feest geweest en ook weer toen hij 80 jaar werd. Het leek of de tijd stil had gestaan, onvergetelijk en veel lachen en uiteraard veel eten en drinken! Enkele maanden geleden werd ik gebeld dat het slecht met hem ging. Ik ben ongeveer 4 uur gebleven en ondanks dat het einde in zicht was hebben we veel herinneringen opgehaald en hebben we verschrikkelijk gelachen.

Hein klaagde nooit, een bijzondere man is heengegaan! Hij wordt donderdag begraven. Een eventuele herinnering aan Hein(z) Vrolijk kan achtergelaten worden op www.de-laatste-eer.nl/condoleren

Hellas Corona Update - Contributie & Events
Yes! Vanaf vandaag zijn de maatregen versoepeld