Vrouwen Hellas Hellas ongeïnspireerd

Den Haag – De vrouwen van Hellas deden het al niet veel beter dan hun mannelijke collega’s. In een ongeïnspireerd duel met debutant Aalsmeer moest de ploeg van trainer/coach Erik van der Wel een gevoelige 17-23 nederlaag incasseren.

De thuisclub begon al slap aan de partij. De verdediging was niet op orde, veel kansen werden gemist en dat bracht de bezoeksters lekker in de wedstrijd.

Hellas miste aanjaagster Celine Michielsen en dat was duidelijk zichtbaar in de zoekende Haagse formatie.

Coach Van der Wel: ,,Ik ben teleurgesteld over de inzet. Je kunt een wedstrijd verliezen, maar niet op deze manier. Er was geen bezieling en er werd niet als team gespeeld. Dit zijn kostbare verliespunten tegen een ploeg die onder ons staat. Dat mag niet gebeuren.”

(AD/HC/PL)

Bruno de Beer, deel 8
DIOS bijt fel van zich af