Wedstrijden IMTO Benelux Hellas Heren 1

Komend weekend speelt onze herenselectie weer op Hellas! We zijn blij om te vermelden dat de 1,5 meter regel komt te vervallen en we dus weer met volle tribunes kunnen spelen! Per zaterdag 25 september zijn er geen beperkingen voor het bezoeken competitiewedstrijden.

Let op: voor de wedstrijden van Heren 1 geldt dat er bij het betreden van de Hellashal gevraagd wordt om een Coronatoegangsbewijs (QR-code). De overheid heeft deze regel bepaald voor topsport wedstrijden, waar Heren 1 onder valt. Zonder geldig coronatoegangsbewijs krijg je geen toegang tot de wedstrijd van heren 1.

Kantine

In de kantine gelden de huidige horecarichtlijnen. De kantine sluit uiterlijk om 23.59.

Een coronatoegangsbewijs (QR-code) is verplicht voor alle horecagelegenheden. In de kantine wordt gecontroleerd op jouw coronatoegangsbewijs (QR-code).

Voor een buitenterras is geen coronatoegangsbewijs nodig.

Maatregelen Rijksoverheid

Hellas verliest nipt van Aalsmeer 2