Wedstrijden komend weekend

A.s. zaterdag krijgt HS1 nog één kans om volgend seizoen een plek in de Beneleague te bemachtigen: als van Hurry Up wordt gewonnen volgt er nog een laatste beslissingswedstrijd. Maar dan moet er dus zaterdag (om 20.00 uur) gewonnen worden en dat zal niet eenvoudig zijn. De uitwedstrijd werd met een aardig verschil verloren, maar dat verschil is zaterdag niet belangrijk. Met 1 punt verschil winnen is voor onze heren genoeg om een derde wedstrijd af te dwingen. Alle reden dus om massaal aan te komen moedigen waardoor onze heren misschien net dat beetje extra kunnen brengen om Hurry Up te verslaan. Hoe dan ook hopen we op een mooie, spannende wedstrijd! Heren, veel succes!

Op zondag is er een heleboel te doen aan de Laan van Poot, zowel binnen als buiten, want hoewel sommige teams nog druk bezig zijn met de zaalcompetitie gaat een aantal ploegen alweer op het veld van start. In onderstaand schema staan zowel de veld- als de zaalwedstrijden. Het lijkt lekker weer te worden dus we kunnen ons verheugen op een mooie dag!

Veel succes allemaal!

Programma 7 april (onder voorbehoud, check de app):

10.00     DS1        – HVOS 2

10.45     HB1        – Hercules 1