Wedstrijden komend weekend

Na de spannende wedstrijd van vorige week staat onze heren zaterdag een op papier minder aansprekende tegenstander te wachten: Aristos bevindt zich in de onderste regionen van de ranglijst. Desondanks zijn de Amsterdammers, zeker in hun eigen hal, een geduchte tegenstander. Van onderschatting mag dus geen sprake zijn, maar als onze heren de lijn van de afgelopen weken doorzetten mogen we op twee punten hopen. De wedstrijd begint om 20.45 uur en Amsterdam is dichtbij dus de heren hopen op een tribune vol met Hellenen.

Op zaterdagavond komen er overigens nog twee koplopers in actie: DS1 is het seizoen prima begonnen met twee overwinningen! Zaterdag komen de dames in actie tegen Verburch, om 20.00 uur in Poeldijk. Als Amsterdam te ver is lijkt dit een goede optie.

De derde koploper in de rij is HS2: ook twee keer gewonnen en zaterdag spelen ze tegen UGHV. Deze wedstrijd begint om 20.30 uur in het verre Ulft.

Aan de Laan van Poot is dit weekend ook genoeg handbal te bewonderen. De meeste wedstrijden zijn nog buiten maar om 13.00 uur speelt de DA1 in de hal tegen DWS. De A is nog wat stroef begonnen met twee nederlagen, maar datzelfde geldt voor DWS. Belangrijke wedstrijd dus voor onze A!

Om 15.00 uur de tweede zaalwedstrijd van de dag: HS3 tegen Habo. Altijd leuk om te zien!

Iedereen veel succes en plezier!

De thuiswedstrijden dit weekend (onder voorbehoud, check de app):

Zaterdag 13 oktober

11.00     DC1        – DIOS 1

11.00     F2           – Foreholte 1

Zondag 14 oktober

12.00     E3           – VELO 7

13.00     HC1        – Hercules 1

13.00     DA1       – DWS 1 (zaal)

13.40     D1          – VELO 1

14.15     DS1        – HVV’70 2

14.40     HC3        – Roda 1

15.00     HS3        – Habo 1 (zaal)