Wedstrijden komend weekend

De aankondiging op Facebook is misschien al opgevallen: zaterdag staat er voor HS1 een belangrijke wedstrijd op het programma. Na 7 wedstrijden zijn de heren nog altijd ongeslagen. Eén punt verloren aan Houten en dus staan onze heren samen met Houten bovenaan, door een iets beter doelsaldo zelfs op de eerste plek. Zaterdag komt het tweede team van Volendam op bezoek. Als je bovenaan staat doet de stand op de ranglijst vermoeden dat elke wedstrijd te winnen valt, maar Volendam is een niet te onderschatten tegenstander. Onderschatten gaan onze heren dan ook vast niet doen: lekker vanaf het beginsignaal er vol tegenaan! Dat laatste geldt natuurlijk ook voor het publiek! De opstellingen van beide ploegen vind je hier.

De wedstrijd van HS1 begint om 21.00 uur, maar voor het publiek is het zaterdagavond al vanaf 19.00 uur interessant aan de Laan van Poot, want dan speelt HS2 tegen Eemland. HS2 bezet een mooie 5e plek en bij winst behouden ze aansluiting bij de top. Ook voor dit team geldt dat aanmoedigingen helpen, dus kom zaterdagavond op tijd naar de hal om ook HS2 aan te moedigen!

Programma voor de thuiswedstrijden dit weekend (onder voorbehoud van wijzigingen dus check de app)

Zaterdag 10 november

12.00     F4           – Quintus 4