Zondag 28 augustus – Wil Budding Sponsorloop

YES!! Zondag 28 augustus is het weer zover, dan kun je meelopen met onze traditionele ‘Wil Budding’loop.

Wil Budding is de sponsorloop een aantal jaren geleden gestart om geld binnen te halen voor de jeugdopleiding. Wil is al jarenlang een actieve vrijwilliger binnen onze vereniging. Iedereen kent haar. De voormalig eerste team speelster is nog altijd actief in de barcommissie en bij de damesselectie. De loop zal inmiddels voor de 7e keer gehouden worden. En Wil heeft dan wel vorig jaar, toen zij in het Corona jaar samen hebben gelopen,  het stokje overgedragen aan Anneke van Zanen-Nieberg om er zeker van te zijn dat de loop blijft doorgaan, maar dit jaar loopt ze gewoon zelf nog lekker mee en de naam blijft onveranderd Wil Budding’loop.

Jij kan ook meedoen met de loop (half uur op de Sintelbaan). Opgeven is niet nodig, kom gewoon naar Hellas! Als je niet loopt dan ben je toch hard nodig om iedereen aan te moedigen. Zo maken we er op zaterdag 25 juni op de sintelbaan aan de Laan van Poot één groot (hardloop)feest van waar de jeugd én senioren samen aan mee kunnen doen!

Anneke heeft er zin in en hoopt dat er veel deelnemers zullen zijn “Deelname is gratis, wat het zou leuk zijn als je probeert anderen te stimuleren om voor jou een bijdrage te geven aan Hellas. Dat kan bijvoorbeeld een bedrag per rondje zijn, maar dat kan ook een afgerond bedrag zijn. En hoe mooi zou het zijn als we dit jaar met z’n allen weer een mooie bijdrage voor de jeugd kunnen genereren.” Wil vult haar aan “Afgelopen jaren is dat steeds gelukt en daar zijn mooie dingen mee gedaan. Zo zijn er trainingsattributen aangeschaft (‘laddertjes’, hesjes,  ballen etc etc) en zijn er extra toernooien mogelijk geworden.”

Meedoen kan ook door een bijdrage te geven! Wil wil nog een laatste ding kwijt: “Is Hellas je lief en wil je doneren dan kan dat op HV Hellas bankrekening. nr NL38INGB0000221951. Dan zorgen we er samen voor dat de jeugd net even wat extra’s heeft om er weer een mooi seizoen van te maken.”

Doneren kan ook via deze betaallink

STERKHOUDER WESSEL COSTER NA POLSBREUK TERUG BIJ HELLAS
TWAN KLOMPÉ VERHEUGT ZICH OP DUELS MET JONG ORANJE IN ISRAËL