Publiek bij de wedstrijden van Heren 1

Beste allemaal,

UPDATE 29 SEPTEMBER – ER IS GEEN PUBLIEK MEER TOEGESTAAN BIJ DE WEDSTRIJDEN OP HELLAS!

Zoals jullie waarschijnlijk al gehoord hebben, zijn er slechts een beperkt aantal toeschouwers welkom in de Hellashal. Hoewel we iedereen heel graag welkomheten in het Hellashal, laten de omstandigheden dat momenteel niet toe. Wij hopen op jullie begrip.

Er gaan donderdag 30 kaarten in de verkoop. De Hellenen ontvangen een reserveringslink in de mail. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Er worden geen kaarten verkocht aan de deur. Als je geen ticket hebt, kom niet.

Alle tickets voor 18+ zijn €7,50. Aan de leden vragen wij (omdat de tickets schaars zijn) een vrijwillige bijdrage van 7,50 te betalen aan de kassa. Hellas heeft het niet makkelijk in deze tijd en we kunnen de inkomsten goed gebruiken. Nogmaals, wij hopen op jullie begrip.

Geen ticket? Er wordt een livestream uitgezonden. Deze link verschijnt op de website en Social media!

Waarom moeten we nu allemaal betalen?
Hellas is ook getroffen door de corona crisis, net als ieder ander. Helaas kunnen wij heel weinig publiek toelaten tot te wedstrijden (100 toeschouwers) en nog veel minder mensen in de kantine (30 mensen). Voor Hellas zijn deze inkomsten van belang om breedte- en topsport voor zowel jeugd als senioren na te streven. Samen komen we hier wel doorheen!

Meer informatie over het protocol rondom de wedstrijden, vind je hier.

COMPETITIE OPENT MET BELADEN DERBY HELLAS-WHC/HERCULES
Protocol JEUGD op Hellas i.v.m. Corona